Helsingin pormestarin vaalit: ”Ei Kirsiä mihinkään!”

Perinteisen oikeistopuolueen ja Helsingin valtapuolueen ehdokas Kirsi Piha on tänään ilmoittanut vetäytyvänsä kisasta.

Joskus tie nousee pystyyn ja elämässä pitää vaihtaa reittiä. Yllättäenkin. Kiitän, kumarran ja astun sivuun. Laitan myös twitterin kiinni sillä nyt juuri en ole rupattelutuulella. Voikaa hyvin. Kirsi Piha 27.02.

Blogissaan Kirsi Piha kertoo:

”1.2. ilmoitin olevani käytettävissä kokoomuksen ehdokkaaksi Helsingin pormestariksi. Tänään ilmoitan, että en ole enää käytettävissä tehtävään. Tämän sanon raskain sydämin, sillä sisälläni sykkii edelleen helsinkiläinen maailmanparantajan sydän. Oli kyse sitten yrityselämästä tai politiikasta, lähden uteliaasti ja avoimesti liikkeelle suunnaten asioita kohti parempaa.”

Kirsi Piha omistaa ”Ellun kanat” -nimisen firman, jonka toimiala on lähellä poliittista lobbausta.

10 Comments

  1. Reiska
    27.2.2021 20:19

    Kilisikö varotuskellot kulttuurimarxilaisessa kommunistipuolue kokoomuksessa kun heittivät suvakkiehdokkaansa junan alle?

    Ei sillä väliä kokoomus, kaikki aivot omistavat ihmiset tietävät teidän olevan kommunisteja ja agendananne olevan suomen tuhoaminen sekä vapautemme antaminen EU nimiselle totalitaariselle ja fasismiin matkalla olevalle Saatanan Synagoogalle.

    Vastaa
    1. Kalergi-suunnitelma
      27.2.2021 21:37

      Täsmälleen noin!

      Vastaa
  2. juha.
    27.2.2021 20:30

    Jotkut ihmiset, joilla ei ole ymmärrystä. On heillä kuitenkin sitä sen verran, että heillä on kykyä tajuta milloin on viisainta ”heittää pyyhe kehään”! Ja se on paljon se! Siitä respektiä aivan aidosti. Kirsi Piha on omanlaisensa nainen ja mahtuu kyllä vallan hyvin nyky maailmaan, sillä on sitä kummempaakin nähty jo jos katsotaan vaikka Yhdysvaltain presidentin Joe Bidenin henkilökunnan ”rakennetta”!

    Vastaa
  3. Terhomatti Hämeenkorpi
    27.2.2021 21:37

    Kirsi lienee katsonut verkkouutisten (kokkarien verkkolehti) kommenttipalstoja. Oli meinaan kyistä kyytia kirsille!!!

    Vastaa
    1. Pekka Kemppainen
      27.2.2021 21:42

      Täh??!! Kokkareissa on sittenkin vielä joku oikeistolainen.

      Vastaa
  4. pöh
    27.2.2021 21:45
    Vastaa
    1. Pekka Kemppainen
      27.2.2021 21:48

      Torssosen porukat olis ainakin natsilarppaajia?

      Vastaa
  5. Peku
    28.2.2021 10:05

    Olisko kokoomuksesta ohjeistettu jäämään pois? Ei tilata puolueesta eikä virkapaikoilta miljoonien ”tutkimuksia” sun firmalta jos et jää pois. Ei kai mikään puolue voi laittaa ehdokkaaksi ihmistä joka näkee olemattomia kulkueita marssimassa ikkunoiden alla.

    Vastaa
    1. Pekka Kemppainen
      28.2.2021 11:50

      ”Onko tämä natsikulkue juuri nyt tässä huoneessa?”

      Vastaa
  6. Tuottava yksilökö?
    28.2.2021 11:08

    Kuka muistaa kun Kirsi jäi eduskunnasta eläkkeelle 36 vuotiaana, vuonna 2003? Silloin kertoi että on ihan loppuun palanut ja ei aio enää asettua ehdolle, Silloin oli kansanedustajilla mahdollisuus jäädä eläkkeelle ”kahden kauden” jälkeen jota Kirsi käytti hanakasti hyväkseen. Tästäkin huolimatta, Kirsi on jaksanut vääntää politiikassa tämänkin jälkeen. Ja mikä olisi jaksaessa kun kansanedustajan täys eäke juoksee joka kuukausi.

    Vastaa

Vastaa