Sotilaita sairaalaan Puolassa, väkivaltaiset rajanylitys-yritykset ovat jälleen alkaneet

Puolan ja Valkovenäjän rajalla on tapahtunut väkivaltaisiä yrityksiä tunkeutua Puolan alueelle. Tukeutujat ovat ns. siirtolaisia.

Puolan rajavartiolaitoksen mukaan sunnuntaina ja lauantaina (24.-25.10) tapahtui Puolan-Valkovenäjän rajalla, lähellä Usnazh-Gurnyn kylää, väkivaltaisia välikohtauksia. Joukko maahanmuuttajia yritti murtautua Puolan alueelle rikkomalla rajaesteitä ja käyttämällä keppejä ja kiviä rajavartijoita ja sotilaita vastaan.

Lauantai-iltana liikkeellä oli 70 laitonta maahanpyrkijää, sunnuntaina päivällä enää 60. Kaksi sotilasta joutui käymään sairaalassa Bialystokissa vammojen takia, toinen oli loukkaantunut kasvoihin. Rajavartijoita loukkaantui lievästi.

Rajanylitys onnistuttiin estämään. Laittomat siirtolaiset saivat puolalaisten kertoman mukaan tukea Valkovenäjän puolelta, siviiliasuisilta henkilöiltä. Tunkeutumisyritys näyttää Puolan rajavartioston kuvaamalla videolla hyvin raivokkaalta.

Rajahenkilöstön väkivaltaista vastustamista on esiintynyt aiemmin mm. Kreikan ja Turkin rajalla.

Video: Puolan rajavartiosto.

Luettavaa:

9 Comments

  1. pöh
    25.10.2021 13:33

    Näitä media, EU ja ”ihmisoikeusjärjestöt” säälii ja kaikki pitäisi päästää minne haluavat.
    Sen sijaan tämä EU:n vapaa liikkuvuus eurooppalaisille, on niin hyvä ettei pääse ilman passia ( ja kohta koronapasseja) edes 6-tunnin risteilylle joka ei mene edes maihin mihinkään.

    Vastaa
  2. Minä
    25.10.2021 17:12

    Aseellista tunkeutumista Puolaan. Pitäisi ainakin laitella varoituslaukauksia, jotta kävisi selväksi, että ei tuo käy.

    Vastaa
  3. Obelix
    25.10.2021 18:40

    ”Puolan ja Valkovenäjän rajalla on tapahtunut väkivaltaisiä yrityksiä tunkeutua Puolan alueelle. Tunkeutujat ovat ns. siirtolaisia.” NIIN, niin, mutta miksiköhän YK on asiasta hiljaa, ihan hissukseen, ikään kuin siellä oltaisiin _yksissä tuumin_ suljettu silmät siltä, että ”tunkeutujat” loukkaavat räikeästi Puolan Valtion rajoja, sekä Puolan Valtion valtiollista ITSENÄISYYTTÄ? Ovatko nykymaailmassa asiat tosiaan niin, että mikä tahansa rähinäjengi pitäisi YK:n agendan mukaan ottaa avosylin vastaan mihin tahansa itsenäiseen maahan muiden elätettäviksi – terrorisoimaan ja hyväksikäyttämään niiden maiden kansalaisia, joihin he röyhkeästi kyynärpäitään käyttämällä päätyvät?

    Ps. Miksi vain Puolalla ja Unkarilla, sekä muutamalla muulla maalla on muistissaan indoeurooppalaisten murha -ja ryöstöretket muutama tuhat vuotta sitten samoille alueille, kuin tänään, joilla retkillä vallattujen alueiden miespuolinen väestö _murhaamalla_ lähes tuhottiin? Eikä pidä unohtaa islamilaisten valloitusretkiä nykyistä etelä-eurooppaa ja Kreikkaa myöten.

    Ps. Johtavatko nykyajan ”nomadit” suvereenisti YK:ta, siinä missä Suomeakin? Missä luuraa – näin ollen – YK:n sinikypäräinen rooli rauhanturvaajana? HÄH?

    Vastaa
  4. juha II
    25.10.2021 21:09

    Jälleen kerran historian saatossa on Puolan pelastettava omalla verellä ja aseistuksellaan Eurooppa kansainvaellusten kurimukselta, jonka ovat masinoineet EU-globalistit, monimiljardööri ja talousrikollinen George Soros, NWO, Vatikaani ja YK tähtäimenään julma piittaamaton valkoisten eurooppalaisten kansanmurha, jota hieman pehmennetysti kutsutaan ”kansanvaihdoksi”!

    Joka on tietysti se kuuluisa loppuunkulunut ”viikunanlehti” nimeltä: ”Salaliittoteoria”!!!

    Vastaa
    1. Pekka Kemppainen
      26.10.2021 12:29

      Just. Sobievski toi puolalaisen ratsuväen Wienin edustalle, ja turkkilaisille tuli hätä. -Ja Pilzudski peittosi Tuhatshevskin, Stalinin, Leninin ja Trotskin Varsovan edustalla.”Varsovan ihmeen” kulminaatiopisteessä puolalaisten ratkaiseva rynnäkkö Ossowissa oli juuttunut, ja joukot olivat *tulen alla* makaamassa, jolloin eräs nuori pappi nousi ristiä koholla pitäen ja käveli rauhallisesti kohti bolsujen asemia, sanoen ”seuratkaa minua”. Loppu on historiaa.

      Vastaa
      1. juha II
        28.10.2021 04:03

        Puolan pelasti Jumala kuten Suomen Talvisodassa!

        Katoliset papit olivat eturivissä mukana suurine risteineen rukoillen Jumalan Armoa ja Voimaa puolalaisille sotilaille heidän rynnätessä eläimellisiä kommunismin raakalaisia vastaan. Nämä papit kaatuivat heti ensimmästen joukossa ilman maallisia aseita, mutta tekivät tehtävänsä vieden Riistiä verenpunaisia kommunistilippuja vastaan, joka ei edes vertauskuvallisesti ollut sotaa itse saatanaa vastaan: ”Tuota murhaajaa ja valehtelijaa aikojen alusta!” (VT, UT)

        Vastaa
    2. Obelix
      26.10.2021 13:37

      ”NWO, Vatikaani ja YK tähtäimenään julma piittaamaton valkoisten eurooppalaisten kansanmurha, jota hieman pehmennetysti kutsutaan ”kansanvaihdoksi”!
      Joka on tietysti se kuuluisa loppuunkulunut ”viikunanlehti” nimeltä: ”Salaliittoteoria”!!!

      Totta, mutta tosiasiassa ”vekkihame ja kravattivaltamedian” aivopesemällä kansalla ei ”viikunanlehti” värähtänyt kuin nimeksi. Onneksi kuitenkin värähti edes vähän siellä sun täällä – sillä vuoden 2015 tulijathan ilmoittivat iäkseen ”17vuotta”, vaikka jo päälle päin näyttivät 20 – 35 vuoden sabluunaan ja ikähaarukkaan sopivalta, aseistuksensa juuri taakseen jättäneeltä sotajoukolta. Tämänkin sotajoukkoväitteen rahalla ja jollain oudolla auktoriteetilla ”nomadisoitu” valtamedia väänsi apua tarvitsevaksi pakolaisjoukoksi… mutta siitä huolimatta, tai juuri sen tähden: miksi joukosta puuttuivat _VALTAOSIN_ lähes kaikki, yleensä kipeimmin apua tarvitsevat naiset, pikkulapset -ja sylivauvat?

      Ps. Kyllä meidän pakkomaksajien silmille kustaan pahemman kerran…meidän maksettavaksi, eli meidän piikkiimme otetaan jopa lisää valtionvelkaa, muka maailman parantamisen nimissä. Ettei vaan se maailman parantaminen tarkoittaisi sitä, että valtaeliitti ottaa velkaa meidän ylitsemme oman asemansa ja kuristusotteensa lujittamiseksi, aidon NWO-Ohjekirjan Ohjeiden mukaisesti?

      Vastaa
  5. murre iisakki riepunen
    26.10.2021 09:01

    Suomen valtamediassa ei näistä kerrota, naurettaviin -70 luvun vekkihameisiin ahtautuneet ankkurit höpisevät tulta taivasta ja pas…a, totuutta ei edes siemeneksi.

    Vastaa
    1. Pekka Kemppainen
      26.10.2021 12:03

      Jollakulla saattaa olla 70-luvun ajatuksetkin? Jos joku on ollut liikaa #yliopistolla, niin erinäisissä yliopiston laitoksissa piilee henkisiä konsentraatteja suoraan pahimmalta taistolais-stalinisti -kaudelta. Ikäänkuin ei olisi tuuletettu vuosikymmeniin?? wanhat pierut kiertää.

      Vastaa

Vastaa