Trump osoittaa Minneapolisin mellakoiden taustavoimaa: Se on Antifa, radikaali vasemmisto

Amerikassa ei nykyisin tutkita, onko poliisi syyllistynyt kuolemantuottamukseen, virkavirheeseen tai pahempaankin, vaan poltetaan kaupunkeja. Presidentti Donald Trump on  ilmaissut käsityksensä neljättä yötä jatkuvien mellakoiden ja tuhopolttojen syyllisestä.

”Se on ANTIFA ja radikaali vasemmisto. Älkää syyttäkö muita.”

80% mellakoitsijoista Minneapolisissa viime yönä ovat tulleet (osa)valtion ulkopuolelta. He vahingoittavat liiketoimia, erityisesti afroamerikkalaisten  pienyritteliäisyyttä, ja yhteisöä ja hyvien kovasti työskentelevien Minneapolisin asukkaiden koteja. Asukkaat haluavat rauhaa, tasa-arvoa ja rakentaa kotejaan.

(Osa)valtion rajan ylittäminen osallistuakseen väkivaltaan on liittovaltion rikos.  Liberaalien kuvernöörien ja kaupunginjohtajien täytyy olla paljon tiukempia, tai liittovaltio tulee sisään ja tekee mitä on tehtävä, ja tähän sisältyy rajoittamaton sotilaallisen voiman käyttö ja paljon pidätyksiä. Kiitos!

Yhdysvalloissa on menossa iso vaihde päälle. Antifa on laiton terroristijärjestö USA:ssa, mutta ei vielä Suomessa.

11 Comments

  1. Los saatanan legiions of satan 6666
    30.5.2020 23:35

    ketkä siellä riehuu? no nee*****.,.. hienoa, jos se kyttien tappama olis ollu pottunokka niin ei olis mitään tollasta..
    ihanaa parempaa rasismia?

    Vastaa
  2. 369
    31.5.2020 01:41

    Valkoiset ei välitä omistaan jos ne ovat rikollisia,monilla muilla roduilla asia on toisin.

    Vastaa
  3. natikka
    31.5.2020 02:16

    trumpin puhetta ei ikinä nähgdä suomi valhemediass

    Vastaa
  4. Juha
    31.5.2020 07:28

    nämä mellakat ovat laajentuneet myös valkoisen roskaväen osallistuessa niihin. punavirheet ovat innosta pinkeinä mukana heilumassa plakaateillaan

    https://www.infowars.com/watch-the-moment-rioters-viciously-attack-the-infowars-battle-tank/

    Vastaa
  5. Outo ajatusmalli
    31.5.2020 10:24

    YLE:llä ja valemediassamme sanotaan että mellakat johtuvat se mustan kädellisen kuolemasta. Minä sanon että ne johtuvat mellakoitsijoista.

    En aina oikein ymmrrä uuden mantereen ihmisten ajatusmaailmaa. Maalla- ja kansalla menee taloudellisesti paremmin kuin vuosikymmeniin, kenties koskaan. Ja silti kansa on kaduilla raivon partaalla. Mitä ne oikein haluaa? Nythän niillä olisi mahdollisuus rakentaa sitä omaa elämäänsä ja perhettänsä ja olla koko sukunsa kanssa kanssakäymisessä. Rakentaa parempaa tulevaisuutta itsellee ja lapsilleen. Ja mitä ne tekee? Ne haluaa tuhota ja polttaa koko maan. Luuleeko ne että tuhottu ja hajoitettu yhteiskunta on miellyttävämpi paikka asua kuin ehjä ja toimiva?

    On myös totta että nyky-yhteiskunnassa ei ole töitä ihmisille joiden älykkyyosamäärä on alle 80 pistettä. En kuitenkaan usko että nuo mellakoitsijat olisivat kaikki alle 80 pisteen rajan alapuolella. Ja näillekkin ihmisille löytyy suojatyöpaikkoja joissa hekin pääsevät olemaan osa yhteiskuntaa.

    Vastaa
  6. Pekka Kemppainen
    31.5.2020 10:43

    Olisiko syytä tarkastella ilmiötä ”antifa” myös täällä kotimaassa? Onko väkivallanlietsomisen takana ideologia vai jokin hybridioperaatio Suomen valtiollisen vakauden horjuttamiseksi.

    Vastaa
    1. Minä vaan
      1.6.2020 15:27

      Hyvä Pekka, oot vähän sinnepäin kärryillä. Minneapolisin murha on false flag operaatio, sillä lietsotaan rotusotaa. Kuka siitä hyötyy, tutki itse. Ja sorokselta voit kysyä, miksi se järjestöjensä kautta tukee avoimesti antifaa. Filantrooppiko, niin kuin meille uskotellaan?

      Vastaa
  7. Useful Idiot
    31.5.2020 12:50

    Näin viherkommunistien propaganda-kone Yle aivopesee suomalaisia veronmaksajien rahoilla:

    ”VALKOISIA ROTUMURHATAAN JATKUVASTI, MUTTA YLE NOSTAA UHRIKSI AINA VAIN ”ASEETTOMAN MUSTAN MIEHEN” ”,
    http://ylewatch.blogspot.com/2020/05/valkoisia-rotumurhataan-jatkuvasti.html

    Tarkoituksena on tukea EU-diktatuurin Kalergi-suunnitelman mukaista matalan intensiteetin valkoista kansanmurhaa Suomesssa:

    ”Suomen tuhoamisohjelma”, http://www.magneettimedia.com/suomen-tuhoamisohjelma/.

    Vastaa
    1. Useful Idiot
      31.5.2020 13:07

      Samaa Suomen-tuhoagendaa tukee jatkuvasti myös erityisesti toinen johtavista joukkoharhautusmedioistamme, nykyisin Bilderberg-globalisti Antti Herlinin peukalon alla oleva Brysselin Pravda.

      ”Rahoittaako EU Turkin pakolaiskuljetuksia Kreikkaan?”,
      https://www.kansalainen.fi/rahoittaako-eu-turkin-pakolaiskuljetuksia-kreikkaan/

      ”Commission: EU Too White, Mass Third World Migration Must Be ”New Norm””,
      https://www.breitbart.com/europe/2017/12/18/eu-white-mass-migration-norm/

      Vastaa
  8. Lee Andersson
    1.6.2020 01:40

    Tokihan YLE tietää että Antifa – terroriorganisaation Suomen osastoa johtaa nykyinen opetusministerimme Li Andersson.

    Vastaa
    1. Pekka Kemppainen
      1.6.2020 10:44

      Tämäpä yllätys! Minä olen luullut että ”anti”fasisteja johtaa eräs tutkija, Silvennoinen?

      Vastaa

Vastaa