Turvapaikanhakija sanoo: Suomi on muuten loistava maa, mutta täällä suositaan vain muslimeja

Tuttavani tuli hiljattain Suomeen turvapaikanhakijana. Hän on ollut Helsingin vastaanottokeskuksessa noin kuukauden ajan ja siirretään jatkossa Jämsään.

Haastateltava henkilö josta käytettäköön tässä yhteydessä kirjainlyhennystä K kuvailee vastaanottokeskuksen olosuhteita katastrofaalisiksi. Huoneet ovat likaisia ja ne siivotaan joka kolmas päivä.

Asukkaiden tulee itse huolehtia hygieniastaan ja tummaihoiset asukkaat eivät välitä pyykkipäivistä vaan pesevät pyykkejään milloin haluavat. Jopa lenkkarit he pesevät pesukoneessa joka on vastaanottokeskuksessa kiellettyä.

Päivärytmi on tavanomainen muuhun yhteiskuntaan verrattuna. Yhdeksältä aamiainen, klo 12 lounas ja lounaan jälkeen viiteen asti on mahdollisuus käydä salilla. Muslimit (nauhalla turkkilaiset) valloittavat pingispöydän ja tummaihoiset tietokonehuoneen.

Asukkaat saavat rahaa kolme euroa päivässä. Tummaihoisten sosiaaliset edut ovat rahallisesti paremmat kuin kristityillä jonka haastateltava kertoi nauhoituksen ulkopuolella.

Sosiaalihuolto ei ole ollut kiinnostunut K:n asioista vastaanottokeskuksessa vietettynä aikana. Terveydenhoitoa hän on saanut munuaisongelmiin vaikka olisi tarvinnut sitä myös hammashoitoon.

Suomea K pitää täydellisenä maana, mutta kokee Suomen arvostavan vain muslimeita. Suomea hän pitää muuten turvallisena maana. K ei ole varma saako turvapaikkaa, mutta toivoo niin. Kotimaassaan hänellä on poliisiin ongelmalliset suhteet.

Tummaihoiset saavat myös parhaat asunnot Helsingistä. Jostain syystä kristityt lähetetään useammin maaseudulle johon K epäilee syyksi koronaa.

K on muuten tyytyväinen kohteluunsa, mutta ihmettelee miksi muslimeita kohdellaan toisin ja heidän toiveensa toteutetaan noin vain. Kristityn on vaikea saada jopa vessapaperirullaa.

Saa nähdä millainen kokemus haastateltavaa odottaa Jämsässä. Siitä voinee kirjoittaa jatkon tarinalle.

Alla koko haastattelu englanninkielisenä.

15 Comments

  1. ro
    22.3.2020 01:29

    Aika monella ongelmia polliisin ja armejan kaa,näillä turhaturisteilla kotimaissaan.

    Vastaa
    1. Pekka Kemppainen
      22.3.2020 02:33

      Tunsin parikin tyyppiä, ihan suomalaisia, joilla oli toistuvasti ongelmia poliisin kanssa. Eivät lähteneet vieraille maille kuitenkaan. Arvelen, että nämä Suomeen tulevat ovat osin samanlaista sakkia?

      Vastaa
  2. ro
    22.3.2020 01:31

    Miltei kaikilla turva turisteilla ongelmia polliisin ja armejan kaa kootimaissaan.

    Vastaa
  3. Joni herrala
    22.3.2020 03:20

    Kuulostaa keksityltä!! Vaikka vihaan näitä loisia yli-kaiken niin tää sun sepustus on kyllä pelkkää paskaa.

    Vastaa
    1. Joni herrala
      22.3.2020 03:25

      Ja mikä alusta odottaa moderaattion lupaa julkaista viestisi!? Jopa ilta paska päästää viestit läpi! Tai muut vapaat mediat!

      Vastaa
    2. Pekka Kemppainen
      22.3.2020 10:55

      Haastattelu on tapahtunut ja henkilöt tiedetään.

      Vastaa
  4. A
    22.3.2020 05:40

    ….Huoneet ovat likaisia ja ne siivotaan joka kolmas päivä…
    Anteeks eiks ne itte voi siivoo?!😳
    Oon kans mamu ja joskus oon asunut kans vastaanottokeskuksess nii siivosimme kyl itse ja safkat kans ostettii itse..
    Täällä kuulosta hotellilta,siivous,aamupala,iltapala..
    Tällä hetkellä mulla o kavereita muslimit nii kyllä heitä kans lähetetään johki esim. Lieksaan vastaanottokeskukseen,eikä ne saa mtn parempaa kohtelua,uskokaa pois. Tiedän omalla kokemuksella,kun olen auttanut yhtä siirrossa Lieksasta stadiin..

    Vastaa
  5. Jantteri
    22.3.2020 07:43

    ”Huoneet ovat likaisia ja ne siivotaan joka kolmas päivä.” Siis ulkopuolinen taho siivoaa heidän huoneensa!? Ei mun vaan.
    Aivan samaa itsekästä ja ylimielistä nillittämistä, kuten kaikilla muillakin maahanmuuttajilla.
    Pelkkiä oikeuksia, vailla velvollisuuksia.
    Tää narina alkoi jo 90-luvun alussa Korson VOKista.
    Mikä estää siivoamasta itse? Ei varmasti ole kiellettyä.
    Kyllä meissä suomalaisissa on vaan tyhmää porukkaa. Nehän nauraa teille.

    Vastaa
  6. Vesa
    22.3.2020 08:06

    Olen itsekin ihmetellyt, että Suomi uskoo näitä valehtelevia muslimeja. Valehtelusta ei seuraa sanktiota näille. Miksi muslimia ei voi asuttaa maalle. Sitten vielä nämä lomailut ”turvattomassa” maassa. Törkeetä, mikäli saavat enemmän rahaa.

    Vastaa
  7. Epätietoinen
    22.3.2020 08:07

    Mitä kieltä toi mies tossa nauhalla puhuu onko se vaasanruotsia kun sitä en ymmärrä? Voisit poistaa tän viestin ja lisätä tuon tiedon tohon juttuun.

    Vastaa
  8. Pirjo
    22.3.2020 09:51

    Pitäisikö tämän turvapaikan hakijan peppu pestä eikö jokainen pese itse itsensä. Jos hakijalla on omassa maassa ongelmia virkavallan kanssa, niin oma syy, mitä väärää on tehnyt? Pitäisikö suomalaisten maksaa vielä hammashoidot kultahampaineen niinkuin kuulemma tapahtuu. Ei meillekkään kaikille hoitoa riitä. Turvapaikan antaa vain naisille ja pienille lapsille ei partasuu uroksille.

    Vastaa
  9. Virkapsykot saunan taakse
    22.3.2020 13:27

    Ne kotimaan ongelmat poliisin kanssa olisivat loppuneet kun olisi lopettanut rikostelun, nyt sitten täällä loppuelämä sossupummina ja rikoksia tietty tulee tehtyä.

    Vastaa
  10. Herppes perse 33
    22.3.2020 17:39

    Pitäähän saada se 3 mailman sota aikaan että Albert pike profetia täytetään!

    Vastaa
  11. ACD
    22.3.2020 17:58

    SYRJITYT
    Maahanmuuttajat saavat moninkertaiset tuet verrattuna kantaväestöön. (Kesto 3½ min)

    https://vk.com/video353410894_456239345

    IHMISOIKEUS
    Turvapaikanhakijat lisääntyvät keskimäärin viisinkertaisesti, joten siinä ei nokka kauan tuhise, kun Suomen asukasmääräksi on saatu EU-väestötiheyslaskelman mukainen 62 miljoonaa.
    (Kesto 2½ min)
    https://vk.com/video353410894_456239352

    Vastaa
  12. Uronen jarmo
    22.3.2020 19:29

    Eikö maan tapoja voi ensin opettaa. Sitten vasta oikeus kulkea vapaasti.siivoaminen itse olis vähintä mitä vois tehdä täydestä ylöspidosta.

    Vastaa

Vastaa