Vantaan kaupunki aloitti ”kauhujen koulusta” kirjoittavien toimittajien blokkaamisen somessa

Kirjoitin eilen vantaalaisen koulun pihalla tapahtuneesta väkivallasta, jossa 11-vuotias lapsi joutui jengin pahoinpitelemäksi. Uutinen perustui julkisiin tietoihin, eikä tapausta käsitelty asenteellisesti.

Kuitenkin huomasin tänään, etten pääse lukemaan Vantaan kaupungin viranomaisena jakamaa tietoa Twitterissä.

Onko Vantaalle levinnyt jonkinlainen poliittinen alakulttuuri, jossa toisinajattelijat jätetään keskustelun ulkopuolelle, ja levitellään tuhansien nimien blokkilistoja? Julkishallinnossa tämänkaltainen ryhmäkuntalainen tribaali-ajattelu on erityisen arveluttavaa.

Odotan jonkinlaista selitystä.

Eilinen Extran uutinen:

11-vuotias hakattiin tajuttomaksi välitunnilla kauhujen koulussa Vantaalla

9 Comments

  1. monikulttuurillista värinää
    22.9.2020 14:23

    Koskas nämä suvakit sallisivat itsensä kritisoimista. Estämällä, eristämällä ja vaikenemalla asiat kuoliaaksi on ennenkin hoidettu isompiakin asioita. Ja samal metodi lienee tälläkin kertaa nähtävissä.

    Vastaa
  2. Kaapoloinen
    22.9.2020 14:46

    Määkin ihmettelin mistä tää sensuuri tulee

    Vastaa
  3. Juha Raahela
    22.9.2020 14:51

    Minulla on täydellinen blokki edelleen kaikkiin ”vastuullisen median” julkaisuihin, mikään vähäpätöisinkään kommentti ei mene läpi!

    Vastaa
  4. IKirouta
    22.9.2020 15:08

    ”Onko Vantaalle levinnyt jonkinlainen poliittinen alakulttuuri,…”??? ON!
    Se on sosialismi, kaupunkia johtaa Ritva Viljanen.

    Vastaa
    1. Pekka Kemppainen
      22.9.2020 15:23

      Onk se tää Tavja Halosen kansliapäälliköksi nimittämä toveri Viljanen, joka sitten parkkeerattiin Vantaalle tuhoamaan kunnan taloutta?

      Vastaa
      1. IKirouta
        22.9.2020 22:47

        On se!

        Vastaa
  5. Punavihernatsimafia
    22.9.2020 15:10

    Näin se punavihernatsimafia toimii.

    Vastaa
  6. Galen V
    22.9.2020 16:40

    Itse asiassa , jos tuo on kaupungin virallinen tiedotuskanava , sen käyttöä ei saa estää , kuntalain vastaista toimintaa , Oulun kaupunki joutui luopumaan tästä käytännöstä kun heitä muistutettiin että virallinen viestintä pitää olla kaikkien saatavilla julkisesti.

    Myös Twitter kanavan ylläpitäjä tulee olla tiedossa, jos se on virallinen tiedotuskanava.

    Vastaa
  7. Orang Utang
    23.9.2020 02:12

    Viranomaisten toiminta perustuu täysin lakiin äskettäisen korkeimman oikeuden päätöksen valossa: Natseilla ei ole ihmisoikeuksia.

    Ei meidän pidä edes odottaa, että viranomaiset ajaisivat muuta kuin puolueen asiaa.
    – “He tottelivat vain määräyksiä.”

    Vastaa

Vastaa