Yksittäistapaus ulottuu nyt Oulusta Helsinkiin: Poliitikotkin vaativat toimenpiteitä

Vuosikymmeniä vaietun grooming-ilmiön, lasten järjestelmällisen seksuaalisen hyväksikäytön, paljastuttua ensin Oulussa ja sitten muilla paikkakunnilla poliitikotkin ovat heräämässä. Tänään SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman ehdotti eduskuntaryhmien hätäkokousta vielä tämän vaalikauden aikana tehtävien toimenpiteiden valmistelemiseksi.

SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman haluaa kaikki eduskuntaryhmät koolle Oulun ja Helsingin seksuaalirikosepäilyjen takia.

Lindtmanin mukaan ryhmät sopisivat yhteisistä, jo tällä vaalikaudella tehtävistä konkreettisista toimenpiteistä lapsiin ja nuoriin kohdistuvien seksuaalirikosten kitkemiseksi. Hän esittää kuutta toimenpidettä. Niihin kuuluvat muun muassa kansalaisuuden menettäminen tietyissä tapauksissa ja poliisien resurssien lisääminen.

Yle 13.01.2019: SDP:n Lindtman: Eduskuntaryhmät koolle Oulun ja Helsingin seksuaalirikosepäilyjen vuoksi. Demaripomo ehdottaa kuutta toimenpidettä, joilla kiristetään lainsäädäntöä nykyisestä.

Syksyn 2015 maahantulijoiden aalto on nyt sitten vierallisesti muuttunut voimavarasta turvallisuusuhkaksi, mutta emme arvioi mitä tämä merkitsee arvopohja-keskustelulle. Keskustelu Suomen kansalaisuuden peruuttamisesta toisen kulttuurin naisvihamielisiä ja väkivaltahakuisia normeja toteuttavilta ei ole tämän päivän (13.01.2019, ruksatkaa kalenteriin) jälkeen myöskään vihapuhetta.

Iltalehden tämänpäiväinen Näkökulma on maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuneille kuin virkistävä vesi hiekkaerämaassa vaeltamisen jälkeen:

Oulun raakalaismaisen seksuaalirikosvyyhdin paisuminen on synnyttänyt Suomessa laajan poliittisen keskustelun. Valitettavasti keskustelua leimaa edelleen se, että harva poliitikko, asiantuntija tai mielipidevaikuttaja uskaltaa mennä ongelman ytimeen.

Iltalehti 13.01.2019: Näkökulma: Suomi maksaa nyt kallista laskua sinisilmäisyydestään – turvapaikanhakijat ovat kansallinen turvallisuusuhka.

Iltalehden Mika Koskinen arvostelee poliitikkojen saamattomuutta ja rohkeuden puutetta asioihin tarttumiseen, mutta ehkä hän elää vielä eilisessä? Huomenna kaikki voi olla jo toisin,

Myös Englannissa vaiettiin vuosikymmeniä kaduille ja sosiaaliseen mediaan pesiytyneestä lasten ja nuorten tyttöjen seksuaalisesta saalistamisesta, ja kaupalliseen seksiin groomaamisesta. Kun viranomaiset vihdoin heräsivät, -ja mediakin heräsi kunhan BBC:n grooming-raporttia oli ensin jäähdytelty hyllyssä kymmenen (10) vuotta, poliittinen käänne tuli liian myöhään 1400:lle Rotherhamin kaupungin tytölle.

BBC:n Panorama-toimituksen tuottamat tiedot olivat Daily Mailillä 27.05.2008: Is political correctness stopping police ending the misery of the teenage sex slaves? By KATHRYN KNIGHT. Järkyttävää luettavaa, löytyy myös suomenkielisiä yhteenvetoja.

Rotherhamissa seksuaalisen riiston ja väkivallan uhrien ikähaarukka oli sama kuin Oulussa: 10-14. Kun rikostutkijat ja oikeusistuimet vihdoin pääsivät töihin, tuomittuja oli jopa useita kymmeniä, ja uusia rikosvyyhtejä löytyi muistakin kaupungeista. Suomessa ilmiö havaittiin jo v.2005:

Suomalaistytöt maahanmuuttajamiesten uhreina yhä useammin

Nuoret suomalaistytöt joutuvat yhä useammin aikuisten maahanmuuttajamiesten seksuaalisen hyväksikäytön kohteiksi.
Tukinaiseen on tullut viime aikoina nuorten tyttöjen ja heidän vanhempiensa lisäksi samansisältöisiä viestejä myös lastensuojelun ammattilaisilta. Puheluiden mukaan alaikäiset tytöt ovat joutuneet maahanmuuttajien seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi. Samansuuntaista tietoa on tullut eri puolilta maata. Ammattiauttajat ja poliisi muistuttavat että kyse on rikollisesta ja usein varsin järjestäytyneestä toiminnasta.

Puheluita on tullut nuorilta tytöiltä, heidän vanhemmiltaan ja viime aikoina yhä useammin myös lastensuojelun ammattilaisilta.
Ammattilaisetkaan eivät tiedä, mitä pitäisi tehdä, kun 13-vuotiaalla tytöllä on seksisuhteita aikuisten maahanmuuttajamiesten kanssa. Aina ei oivalleta, että kyse on rangaistavasta hyväksikäytöstä.

”Ehkä suurin syy on juuri se, että tytöt ovat mukana vapaaehtoisesti. Mutta kun otetaan huomioon, että he saattavat olla 12–15-vuotiaita, joka tapauksessa kyse on seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja aikuisten tehtävä on suojella näitä nuoria”, sanoo Raiskauskriisikeskus Tukinaisen toiminnanjohtaja Kristiina Valkama.
Helsingissä miehet tapaavat tyttöjä esimerkiksi metroasemilla, ja toiminta vaikuttaa jo järjestäytyneeltä.
Valkaman mukaan miehet kyllä tuntevat Suomen lain, mutta kun kukaan ei puolusta tytön oikeuksia, toimintaa pidetään luvallisena.

Ammattiauttajatkaan ”eivät tiedä mitä tehdä”, media ei uskalla kertoa, ja poliitikot vaikenevat rasisti-leiman pelossa. -Tämä kausi on jo jätetty taakse. Keskusteltavaksi jää vain, mikä oli se Jussi Halla-ahon arvopohja-erhe, jonka takia Perussuomalaisia ei voitu pitää hallituksessa, vaikkei hallitusohjelmasta ollut kiistaa.

Turun Sanomat kertoo 14-vuotiaasta tytöstä, joka oli saanut ”Send me a nude” -viestin. Häntä pyydettiin siis lähettämään puhelimella oma alastonkuva. Viestin lähettäjä oli 20-vuotiaaksi irakilaiseksi esittäytynyt mies.

Groomaajat lähestyivät myös Englannissa uhrejaan somen kautta, ja jatkoivat näin saatuja kontakteja tapaamisilla nuorten hengailupaikoilla, kuten Oulun ostoskeskus-Valkeassa. Edellinen sitaatti on täältä. Julkisuudessa on jo ehditty toivoa, että Oulun raiskaus-lapsiseksi-rikosketjun paljastumisen aiheuttama maahanmuuttotaustaisten nuortenmiesten kato kaupungin keskustan hengailupaikoilta koulujen päättymisen ja vanhempien kotiintulojen välisinä tunteina olisi ohimenevä ilmiö, ja voitaisiin ”palata normaaliin”.

Poliitikkojen heräämisestä kertovat puheenvuorot viittaavat muuhun: Suomi saattaakin palata vanhaan normaaliin, so. että nuorille ja lapsille on taas turvalliset kasvuympäristöt ja koulumatkat rauhoitetaan seksuaalisilta ahdisteluilta.

Rotherhamin parlamenttiedustaja poliisisuojelussa: Rasisminvastustajat uhkailevat

9 Comments

  1. Pekka Kemppainen
    13.1.2019 16:43

    Nyt on Keskustan Kaikkonen kannattanut ed.ryhmien hätäkokousta, vaikka Sipilä torjui ajatuksen lauantaina, kun sinisten Elo sitä esitti. #tulisethiilet

    Vastaa
  2. Pekka Kemppainen
    13.1.2019 16:45

    Poliisi tutkii epäiltyä törkeää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä

    13.01.2019 klo 15.51
    Helsinki
    Helsingin poliisi tutkii Itä-Helsingissä tapahtuneeksi epäiltyä alaikäiseen kohdistunutta törkeää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Asiaa tutkitaan myös törkeänä raiskauksena. Poliisi epäilee, että tekokertoja on ollut useita. Epäillyt rikokset ovat tähänastisten tutkimusten mukaan ajoittuneet aikavälille 01.11.2018–09.01.2019. Poliisi on ottanut jutussa kiinni kolme epäiltyä, jotka kaikki ovat ulkomaalaistaustaisia. Poliisi jatkaa tapauksen tutkintaa, ja asiasta tiedotetaan lisää maanantain aikana.

    Vastaa
  3. Kai Ruonala
    13.1.2019 17:01

    Jaa, että poliitikot oikein VAATIVAT toimenpiteitä? No tehän olette päättämässä. Tehkää perkele sitten niitä!
    Vai mitä kansaa te oikein edustatte, kun ette ainakaan suomalaisia?

    Vastaa
  4. Iblis Ginjo
    13.1.2019 19:12

    Jokohan Taponen on heittänyt jonkin nokkelan kommentin, vaikka että kyllähän minunkin nuoruudessa pillurallia ajeltiin

    Vastaa
  5. Nestori Lundahl
    13.1.2019 19:16

    Se mitä tuhannet ja taas tuhannet suomalaiset eivät saaneet aikaan koska heidän valitsemansa päättäjät eivät suostuneet kuuntelemaan, sen tekivät nyt sitten muutamat ulkomailta tuotetut lapsenraiskaajat.
    Siinäpä sitä onkin monelle poliitikolle miettimistä.

    Vastaa
  6. Isästä perkeleestä
    14.1.2019 04:48

    hyvä näin kuuluukin käydä tälle läpeensä aivopestylle kansalle!! Tässä kysymyksiä joka kertoo aivokuolleisuudesta ja uskon että jopa magneettimedian lukijoista osa on niin pahasti aivopesty etteivät edes aio asiaa tutkia tässä tulee suurinpiirtein tärkeys järjestyksessä:

    1. Elämmekö ”maapallolla” joita nasan tietokoneella tehdyt kuvat antavat ymmärtää sadoista miljardeista ellei tuhansilla miljardeilla dollareilla ei ole kuvaa saatu kotipaikastamme :)?

    2. Uskotko holaustin tapahtuneen tähän on pakko laittaa tälläinen 🙂

    3. Uskotko että vapaamuurarit kävivät kuussa 🙂

    4. Miksi antartikselle meno on kielletty/ tehty suurinpiirtein mahdottomaksi yksityisiltä ei eliittiin kuuluvilta ihmisiltä???

    5. Miksi ihmiset eivät suostu ymmärtämään rahajärjestelmää??

    6. Ketä omistaa median suurinpiirtein ympäri mailmaa ja miksi vain holokausti on ainoa historiallinen tapahtuma jonka kiistäminen on lailla kielletty monissa maissa??

    7. Miksi ihmiset eivät ymmärrä ketkä hallitsee nykyään ja jo kauan hallinneet vapaamuureita ja kenen agendaa vapaamuurit noudattaa??? Melkein kaikkien mailman maiden johtajat ja päättävissä asemissa olevat henkilöt ovat vapaamuurareita!!

    8. Miksi ihmisille on liian vaikea koittaa ymmärtää miten mailma toimii edes viikko käyttää omaa turhanpäivästä aikaansa potkupallolta ja jääkiekolta, jotka ovat tarkoituksella tehtyjä todella typeriä urheilulajeja viemään huomio pois OIKEASTI tärkeästi asioista!!

    9. Nyt kun muurarit tarkoituksella ovat aiheuttaneet nämä raiskaukset, niin typerämpää ei ole kuin lähteä jahtaamaan näitä alikehittyneitä aavikko apinoita (jonka ymmärrän), kun sionistit ovat nämä tarkoituksella nämä tänne tuoneet eli LAMMASLAUMA LÄPEENSÄ AIVOPESTY KANSA KUN EI YMMÄRRÄ! Heille selvästikin nämä itse tulivat läntisiin valkoisiin maihin ja juutalaisilla ei ollut asiaan osaa eikä asiaa!!

    10. Mksi juutalaiset ovat karkoitettu 109 eri maasta, määrä tod näk. vielä paljon suurempikin?????????????

    11. Miksi nikolai teslan joka oli tämän hetkisen ihmiskunnan kovin ihminen millä mittapuulla tahansa, niin donald trumpin serkku julisti kaikki salaisiksi! Eli niin kutsuttua ”ilmaista” energiaa on ollut jo kauan aikaa, mutta kun rockefellerit ym muut triljonäärit tapattavat kaikki joilla näyttää olevan varteen otettavia keksintöjä ja keksintö patentit ovat tärkeiden patenttien kohdalla pelkkää huijausta. Kaikki varastetaan ja keksijät tapetaan lääkereistä ilmailu insinööreihin jotka ovat uhka nykyiselle mailman järjestykselle!!

    12. kun raketteja laukaistaan niin menevätkö ne oikeasti ”avaruuteen” vai tippuvatko mereen ja pyöriikö ”maapallo” 1600 km h ja missä on oikeat pohjois napa ja etelänapa??

    13. ovatko nasan antamat teitokoneella tehdyt kuvat todellisia kuvia ”tähdistä” ja matkat aurinkoon ja kuuhun joita vapaamuurari eliitti väittävät todellakin niin kaukana kun antavat ymmärtää??

    14. Uskotko dinosauruksiin ja miksi eliitti niin kovalla kiireellä ottaa aina arkeoligiset löydöt haltuunsa? Smitsonian institute ym?? Ja miksi yhdessäkään museossa ei ole alkuperäisiä ”dinosaurusten” luita vaan kiinnassa tehtyjä mallinnuksia??

    15. Olisiko mailmassa ainuttakaan terroristiä tai sotaan jos ei false flag iskuilla tai ellitin salaisilla palveluilla niitä tehtäisi heidän valtansa lisäämiseksi( supo, cia, mossad, kgb, m 16 ym), niitä valtiot eli vapaamuurarit ja juutalais pankkiiri eliiitti niitä aiheuttaisi tapattamalla omaa kansaansa omien tarkoitus perien saavuttamiseksi? Tätäkin on monen lampaan vaikea ymmärtää??

    16. Miksi 95% Kansasta on niin vaikea ymmärtää, että melkein kaikki mailman valtaeliitti on satanisteja, jotka uhraa lapsia heidän vitun sairaille mielikuvitus jumalilleen ja ym muihin seksuaalisiin riitteihin, myös suomesta löytyy suuri määrä korkeimmilta tasoilta!!

    17. Miksi vaihtoehto mediassa on niin paljon keskustelua, että hitlerkin oli kontrolloitu oppositio vaikka en ole vielä 12v löytäny yhtäkään vakavasti otettavaa todistetta?? Suuri osa vertaa anthony suttoniin tässä asiassa??

    18. Miksi monen on vaikea ymmärtää esim kansainvälinen avaruus asema, redbullin avaruus hyppy ym muut ovat vaan vapaamuurarien huijausta ja he nauravat paskat housuissa näille massoille jotka uskovat näihin! OLISIHAN SE MAHDOTONTA ETTÄ KAIKKI MAILMAN AVARUUSMAAT YHDESSÄ HUIJAISIVAT MASSOJA 🙂 🙂 🙂 🙂

    19. Itse 25v todella tyhmänä uskoneena evoluutio teoriian ja että ihminen on tullut afrikasta apinasta ja kaikkien näiden vuosien tutkimisien jälkeen meinaa ruikkupaskat tulla housuun näiden vapaamuurarien/royal institute ym evoluutio ja alku räjähdys teorioiden kanssa!! Aikonaan eli ja on elänyt todella kehittyneitä kansoja jotka on tehnyt uskomattomia insinööri taidon näytteitä johon hädin tuskin nykyajan teknologialla edes pystyttäisiin! Pidin aatua hulluna kun etsi kadonnutta atlantista! EN TODELLAKAA PIDÄ ENÄÄ!! Pakko linkata tämä linkki KATSOKAA:

    https://www.youtube.com/watch?v=roX__kFKUjo

    20. Lammas lauma massat ovat niin syvästi aivopestyä paska sakkia että vaikea löytää sääliä näille ihmisille, jotka katsovat putousta ym muuta täyttä jätettä vaikka heidän maata ollaan tuhoamas täydellä voimalla juutalaisten toimesta!!! Itse olen saanut viimeseen kymmeneen vuoteen niin paljon paskaa niskaan yrittäessä saada hereille ihmisiä, että tätä vihaa lammaslaumaa kohtaan on vaikea saada laantumaan! Hauskinta on ollut nähdä kun näitä vastarinta liilkkeen tarroja laitoin ympäri suomea eripaikkoihin tuhansia ja sitten näet kun 10-16 vuotiaat naispuoliset teinit ”natsi” vihassansa raapii niitä irti kaikella mahdollisilla esineillä ja sitten heidät raiskataan heidän typerien paska vanhempiensa nieltyä juutalaisen aivopesun ja niiden tarrojen takana oleva poliittinen liike kun olisi se ainoa oikea oppositio toisin kuin sionisti halla homo hinttari aho persut ym. uusapaavalniemeä lukuun ottamatta!

    21. https://www.youtube.com/watch?v=DOP2kW0RA1A

    Irwin Goodman – Haistakaa paska koko vapaamuurari satanisti maanpetturi valtiovalta

    Vastaa
  7. Kojakki
    14.1.2019 07:58

    Vanhanen otti koulusurmista poliitisen vastuun ,?sipilä hiljaa koko asiasta ?häntä tässä pitäisi ja hänen puoluetta vaatia todella vastuuseen näistä asiaan johtavista syistä .nyt oululaiset olette itse päätäneet mitä haluatte itselenne ja milaista politiikkaa keskusta piti huolen ja kokoomus.

    Vastaa
  8. Pekka Kemppainen
    14.1.2019 15:52

    ROTHERHAMIN GROOMING-TAPAUKSESSA YLI TUHAT UHRIA – PELKO RASISMISTA HILLITSI TUTKINTAA
    KAI HIRVASNORO14.1.2019 14.00
    KOTIMAA
    Poliisi ei ottanut työväenluokkaisten tyttöjen hätää vakavasti. Kriisityöntekijä yritti hälyttää 180 kertaa väärinkäytöksiin.
    Britannian historian suurin lastensuojeluskandaali.

    Näin on kuvattu Yorkshiressa sijaitsevan Rotherhamin kaupungin tapahtumia. Pakistanilaistaustainen miesjoukko raiskasi ja käytti muilla tavoin hyväksi yli 1 500 tyttöä. Ensimmäiset havainnot ilmiöstä tehtiin jo 1990-luvulla. Viimeksi viime lokakuussa seitsemän miehen grooming-jengi sai tuomiot rikoksistaan. Oikeudenkäyntejä on ollut useita.

    Groomingista puhutaan nyt, koska Oulussa paljastuneissa tyttöjen raiskauksissa uhreja houkuteltiin sosiaalisen median palveluissa. Juuri muita faktoja Oulusta ei sitten tiedetäkään.

    Rotherhamissa lokakuussa tuomion saanut ryhmä houkutteli haavoittuvassa asemassa olevia tyttöjä huumeilla ja alkoholilla ja sitten raiskasi heidät. Eräs uhreista kertoi hyväksikäyttäjiä olleen yli sata ennen kuin hän täytti 16 vuotta.

    https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4019630-rotherhamin-grooming-tapauksessa-yli-tuhat-uhria-pelko-rasismista-hillitsi-tutkintaa

    Vastaa

Vastaa